با حسین از یا حسین یک نقطه کم دارد ولی با حسین بودن کجا و یا حسین گفتن کجا؟



نظرات شما عزیزان:

negar
ساعت13:03---2 آذر 1393
معلمم گفت : زندگی را تعریف کن...

گفتم : زندگی تعریف کردنی نیست .

ناراحت شد و نمره ام را صفر داد .

سالها بعد او را دیدم که پیر شده بود و عصا بدست راه می رفت .

جلو رفتم و گفتم : سلام استاد، زندگی را تعریف کن ...

آرام خندید و گفت :

نمره ات بیست ... زندگی را باید زیست ...!!


نازنین
ساعت11:19---2 آذر 1393
واقعا وبلاگ خوبی دار
ولی وبلاگ هایی شبیه وبلاگ منو تو باید یه جایی باشند که دیده بشند ، یه وبلاگ پیدا کردم خیلی بازدید داره که تبلیغ توش رایگانه ، تو هم باهاش تبادل لینک کن. خوبیش اینه اتوماتیکه

اینم آدرسه وبلاگه:
http://nazi-joon-jooni.loxblog.com


رضا
ساعت12:37---15 آبان 1393

سلام
ممنون كه به حرفم گوش دادي خواهرم
تو هم برا من مث مونا هستي
اميدوارم هميشه موفق باشي
پاسخ:سلام تشكر بازم بهم سر بزن و اشكالاتم رو بگو و من با جان و دل گوش ميدم.



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 4 مهر 1398برچسب:, | 18:14 | نویسنده : باقری |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • کینگ بلگ